börjar inte facebook bli lite...

bisarrt?

Seriöst. När jag först blev medlem för ett par år sen, var det bara mina amerikanska polare som var medlemmar. Snart blev det populärt även i Sverige och då blev nästan alla jag känner medlemmar också. Men nu är det värre än någonsin.. vart går gränsen egentligen? En hel del äldre folk jag känner, däribland några pappor och mammor till några polare samt några polare till min pappa, är även medlemmar där. Det känns lite... olustigt, så att säga. Men samtidigt, vem säger att ingen "gammal" får bli medlem? För alla är väl välkomna till facebook. I början tror jag facebook var mest syftat till yngre folk som ville knyta kontakter eller hålla kontakter med sina gamla polare. Numera tror jag facebook är mer ett möteplats för alla- att återfinna gamla vänner och knyta nya kontakter. Det har bara fått ett mer brett åldersgrupp.

Inget fel med det egentligen.

Bisarrt är det kanske inte, men det är ett tecken på att samhället har blivit väldigt moderniserat idag.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag är inte medlem i facebook eftersom jag orkar inte ha ännu ett konto på någon comminuty att hålla reda på. haha :p

2008-08-28 @ 08:17:52
URL: http://q86.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag blev nyss medlem på Facebook utan att egentligen veta varför, haha! Eller jo, blev medlem för att alla andra är medlem :P

2008-09-01 @ 17:10:24
Postat av: Sarah

Du vet att jag överlevde tjejmilen, har inte skrivit det i min blogg men ska det. Och du.. häng med till nästa år!

2008-09-07 @ 12:33:55
URL: http://q86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0