Fullbokad!?!

Hmm. Dumt. dumt. Dumt. Kommer inte ha en enda helg ledigt bara för mig själv på väldigt länge verkar det som. Är borta till Sthlm nästa helg för att besöka moster och träffa det nyaste tillskottet i vår familj- min yngsta och sjätte kusin, Nicole, som föddes den 18 juli. Så det ska bli kul att äntligen få träffa babyn och gosa en hel del! Räknar med en massa blöjbyten, promenad ute med barnvagnen och Yoda som går bredvid, och en massa skratt. Helgen därpå åker jag till Sthlm igen, denna gång för kickoffen för Sveriges dövas ungdomsförbund. Helgen därpå tuff tuff till Skåne till älsklingen min. Sen verkar det tydligen bli SDU styrelsemöte den andra helgen i september. Den tredje september är min födelsedag, blir nog den första helgen jag är kvar i Örebro. Sen åker jag hem till Skåne den sista helgen i september för släktfesten. Den första helgen i oktober åker jag hem till älsklingens födelsedag. Helgen därpå hem till Skåne igen för tre veckor varav två veckor prao och en vecka höstlov. Ja, blir fullt upp! Sen är det hockeysäsong!!!! Gissa hur mycket jag längtar.

Tufft. Måste lära mig att ha tid för mig själv lite ibland också. Undrar hur jag kommer att hinna med allt. Men jag grejar det! Måste jag ändå göra. Sista året ändå! Sen slipper jag såna bekymmer. Förhoppningsvis!

Peace, folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0