Livet rullar på.

Sådärja, nu går man officiellt i sista ring. 9 månader och 15 dagar kvar till studenten. Och imorgon är det exakt en månad kvar tills jag blir 19.

Det är faktiskt skönt att vara tillbaka i Örebro, inte till staden som har ett riktigt deppig höstväder just nu (det är bara mörkt och regnar hela tiden), men att vara tillbaka i lägenheten, till alla dessa promenader med Yoda i Karlslundsskogen (det enda positiva med Örebro kanske, jag överdriver inte faktiskt) och till vännerna. Härligt att se alla igen faktiskt, se hur vita eller bruna alla har blivit under sommaren. Och det går inte att undgå att de som är bruna är de som varit utomlands och att de som är vita är de som inte alls åkt någonstans. För det var ju inte precis så mycket fint väder vi fick under sommaren.

Imorgon kör skolan igång på allvar och det återstår att se hur det går. På lördag åker jag till Stockholm och får gulla med min babykusin Nicole som nu är nästan fem veckor gammal.

2 veckor och 1 dag tills jag återser min älskling <3. Saknar dig enormt ska du veta.

Peace out, folks.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack för en mycket givande diskussion idag! Nu städar jag fortfarande och det går dåligt och jag hittade fortfarande en del jord från min vansinnefärd i lägenheten efter badkaret. Resten vet du... :P ses im! Puss

2008-08-22 @ 00:04:37
URL: http://q86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0