sådärja.

Nu är sommarjobbet över! Fredags var sista dagen och ni anar inte hur härligt det var... Blev helt slut och utmattad när jag gick hem sista dagen och insåg då att det var bara lite mer än en vecka kvar tills Örebro.. Och jag bävar. Sista året. Tillbaka till skolvardagen. Men det ska nog gå snabbt, tio månader sen är hela gymnasieskiten över för gott för min del. Annars är det positiva med att åka tillbaka upp till Örebro så klart lägenheten- alltså ett eget utrymme. Härligt! Har faktiskt trots allt saknat lägenheten, men det betyder inte att jag saknat staden Örebro.

Men det kommer att bli tufft. Att vara borta från min underbara Tobbe, som jag tillbringat det mesta av min sommar med förutom att ha jobbat förstås. Igår var det två månader vi varit tillsammans och det är helt ofattbart, för det var ju precis i början av sommarlovet som vi träffades. Och nu är det redan två månader?
Men well, man har ändå helger. Och jag har ändå min Yoda att trösta mig med när saknaden är för stor. Och jag har också en av Tobbes jeans som jag faktiskt har använt en hel del på sista tiden.

Förresten så är Sjöjungfrun helt klart Camilla Läckbergs bästa bok hittills. Har läst alla hennes böcker under sommaren utom Isprinsessan som är den första boken. Sen är Stieg Larsson helt klart den bästa kriminalförfattaren jag läst. Blev iallafall mest kriminalböcker denna sommar.

Nu under veckan ska jag bara njuta av det sista som är kvar av sommarlovet- sovmorgon, göra ingenting vettigt och bara njuta av livet. För jag lär nog inte få mycket av den varan när skolan väl börjat.

peace, folks.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag ska försöka ta och läsa Läckbergs Sjöjungfrun. Jag tycker att Stenhuggaren är den bästa boken och Olyckfågeln den sämsta av hennes böcker. :) Jag ser fram emot att få träffa dig snart men samt inte att du ska skiljas från Tobbe på ett tag. Puss

2008-08-14 @ 08:32:17
URL: http://q86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0