Skauune!

Det är otroligt hur bra man alltid mår när man är nere i Skåne. Jag har hunnit göra massor under helgen- bland annat med en tripp till Landskrona, en intressant händelse på tåget, fotograferat en massa übergulliga bilder på Tobbes kattungar, sen varit hemma och träffat mina morföräldrar och så åkt till Eslöv och fått göra intervjun med en av mina polare. Där hann jag även med att prova Wii Fit som förresten är skitkul! Jag måste definitivt köpa en sån någon gång, jag svettades så när jag gjorde den där joggingträningen på Wii Fit. Skitskoj! Så nu är reportagen för svenska C avklarat! Nu återstår bara religionredovisningen på Karl Marx dvs Marxism samt att göra färdigt veckans matte D uppgifter. Idag har man varit ute och köpt nya joggingskor. Äntligen kan man bara säga! Tack pappa för skorna!

Nu har mitt 26 veckors träning för maratonloppet börjat! Första veckan började idag. Nervöst och se hur det blir när jag väl gör maratonloppet!

Peace, folks.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Vad var det för intressant händelse på tåget??

2008-12-01 @ 17:20:14
URL: http://ultimatenos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0