Tandläkaren är en riktig monster.

Seriöst. Det är som tagen ur en skräckfilm. Fast utom allt blod och utan ett motorsåg.

Var hos tandläkaren idag och lagade mitt första hål någonsin. Att jag klarat mig utan hål så länge är väl ett mirakel. Men iallafall, jag fick välja mellan att inte alls ha bedövning eller ha bedövning. Och jag testade utan bedövning. Jag gav upp efter två minuter, det kändes så in i helvete. Så jag fick bedövas.

Och som tack gick jag runt med en halvdomnad mun i tre timmar! Och jag var dessutom hungrig så in i helvete, men eftersom jag inte fick äta förrän bedövningen gått av så fick jag snällt vänta.

Jag har aldrig tyckt det var så hemskt att gå till tandläkaren förrän nu. Aldrig mer ett hål, sanna mina ord. Ska allt se till det iallafall.

Peace, folks.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej. Hehe, jag vet hur det känns. Jag gillar aldrig att gå till tandläkaren. :/

2008-12-08 @ 14:53:30
URL: http://rudolfinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0