dax för vattenkrig!

Idag var det som varmast på jobb, så man fick svettas en hel del... men också svalkas!

Som sagt, man fick ju vara ute en hel del med barnen och det värsta är att man inte ens får bada och sånt..Bara doppa fötterna i en sån där småbarns pool. Trevligt? Njäe, men man får nöja sig med det. Men idag var jag på riktigt lekhumör med barnen och fick för mig att påbörja ett vattenkrig på dom. Inte kunde jag i mina vildaste fantasier tro att de inte alls brydde sig om att jag hade kläderna på... Jag började kasta vatten på dom och innan jag visste ordet av var jag helt blöt. Det busiga gänget med hämndsugna barn började jaga mig runt gården med en massa vattenskålar och kastade. Jag hade ingen chans. Det var kul för stunden men inte lika roligt efteråt när jag fick sitta ute i minst en timme och plågas olidligt av solen för att kläderna skulle bli torr. Men det var värt det för alla dessa leenden på barnens läppar när de avslutade vattenkriget helt nöjda.

Peace, folks.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, vattenkriget är inte slut än.. jag ska minsann hälla ut en hink iskallt vatten på dig när du stiger ut från tåget i Örebro. Aaaa! Jag är i Örebro nu och det är underrrrbbarrtt! :p barnen är härliga ja älskar dem men samt som du sade, de kan va jobbiga. Haha! Pusse!

2008-07-31 @ 18:47:40
URL: http://q86.blogg.se/
Postat av: Linn

Hihi! Du är rolig du! ses imorgon! kram

2008-07-31 @ 21:13:36
Postat av: Sandra

Hi hi, tack! :) Mmm, du måste åka dit igen. LA och LV - två fantastiska städer. Är också sugen på att resa runt i USA. Finns ju så mycket annat att se också :)



Ha ha, vattenkrig. Härligt ;) Kram! Skönt att se att du har börjat uppdatera igen hi hi.

2008-08-01 @ 11:49:33
URL: http://rosaluftslott.blogg.se/
Postat av: Sarah

Det kan bli toppen men jag kom på att jag är i Leksand till nästa vecka. Men jag kollar upp med dig om det går att ringa idag, ska smsa dig. :p puss

2008-08-03 @ 09:45:16
URL: http://q86.blogg.se/
Postat av: Emelia

:) Åker till Örebro med föräldrarna den 16:e. Skönt att ha några dagar på sig att komma i ordning. Själv då? Hur mår Yoda?

2008-08-04 @ 15:10:20
URL: http://melia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0