Dagens bilder!

Eftersom jag har fått låna pappas systemkamera (kanske kommer allt tjat om att få en egen Canon systemkamera att löna sig nu, verkar som om mina föräldrar har lyssnat och kanske ger mig en till julklapp, hoppashoppas), så har jag passat på och försökt ta en massa bra bilder på Yoda. Kom också på att jag inte satt in en bild på brorsans hund, Cassa, en rottweiler/schäfer på 3 månader.


Visst är hon söt?!?


och visst är Yoda lika fotogenetisk som alltid?

Idag får det bli en massa experimenterande med systemkameran och så lite plugg och sen lite städning.

Peace out, folks.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Cassa är så fruktansvärt sööööt :D Yoda också =)



Såg först på Surviving Christmas med Ben Affleck, sedan på Prinsen & jag med Julia Stiles. Sedan var det True Lies med den där Anorld Scxcsdfslf nåt. Haha.. Skön filmkväll =)

2008-11-16 @ 11:53:40
URL: http://ultimatenos.blogg.se/
Postat av: Sarah

Tack! :D och bilderna på hundarna är jättesöta. Jag fotograferar gärna dig med Yoda eller dig själv så att du får fina bilder. :) Jag är så glad för sången, och jag får väl försöka fixa med presenten så att jag kan spela "låt" på sångttexten. ;) Puss!

2008-11-16 @ 23:19:53
URL: http://q86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0