domedagen är nära.

om man bortser från min en veckas ledighet nästa vecka, de tre veckorna under jullovet, sportlovet, påsklovet och så en långhelg i maj, så är det inte långt kvar tills studenten. och sen ska man ju inte heller glömma klassresan. :)

6 månader och 1 vecka och 2 dagar är det iallafall dit, men räknar man bort helger, lov och klassresan är det avsevärt mycket mindre antalet dagar kvar.

Friheten, jag längtar till den söta smaken av friheten. Att veta att vi har resten av livet framför oss och att det nu ligger i våra händer att ta nästa val. Att plugga, jobba eller upptäck världen. Var ska man flytta? Flytta hem, stanna kvar i Örebro eller flytta någon annanstans?

Jag längtar, samtidigt bävar jag.

Men mest av allt längtar jag till jul och nyår.

2008 har varit ett väldigt bra år, men jag tänker göra 2009 till ett oslagbart år. Definitivt. Jag får fundera på mina "att göra under 2009". Det har jag varit dålig på de sista åren. Vill gärna försöka förverkliga några drömmar och mål, oavsett om de är stora eller små- för allting går att uppnås bara man har viljan.

Peace out, folks.

Kommentarer
Postat av: Emilia

ja, jag beställde t-shirt, tröja och joggningsbyxor! hoppas de är sköna =)

2008-11-26 @ 21:15:03
URL: http://ultimatenos.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.Jättelätt att vinna



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-11-27 @ 12:03:05
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0