Jag är fortfarande ett barn. Hurra för det!

Idag köpte jag en sån där choklad julkalender som jag gör varje år. Det enda året jag missade ha julkalender var nog när jag var i USA. Men iallafall, poängen med julkalendern är att jag faktiskt alltid lyckats äta några chokladbitar i förskott innan det ens blivit 1 december. Jag fattar inte hur jag alltid lyckas med det! Och det gjorde jag med idag. Jag får snällt vänta tills den 6 december för att få äta nästa chokladbit. Varför lär jag mig aldrig?!?

Men seriöst, jag köper dessa julkalendrar inte bara för att jag räknar dagarna till julafton. Utan för att dessa chokladbitar är gudomligt goda! :D Julkänsla till hundra iallafall.

X-mas peace

Kommentarer
Postat av: Emelia

:D Härligt att fortfarande vara ett barn. Jag slutade tyvärr med chokladkalender när jag flyttade till Örebro.. :/ Borde kanske börja igen? Men jag var aldrig förtjust i chokladen för de var för små och smakade gammalt ibland. Haha. :) Givetvis, jag tyckte att du gjorde rätt val som valde NM istället för klassresan. Jag säger bara att det var synd att ni missade en resa full med gemenskap, men det betyder inte att ni är utanför klassen för det. :) Göra i helgen? Kram!

2008-11-27 @ 19:01:00
URL: http://melia.blogg.se/
Postat av: Emelia

Just det, du skulle stanna i Skåne i en vecka. Skönt! Lycka till med allt nu och koppla av! Jag ska bara ta det lugnt i helgen. Har ingenting inplanerat förutom att träffa Camilla imorgon. :D Kram!

2008-11-27 @ 22:30:51
URL: http://melia.blogg.se/
Postat av: Isabella

Här hemma brukar min lillasyster smyga och öppna några luckor på min chokladkalender, och vet du vad hon gör? Tar halva rutor och låter alla halva vara kvar..såg bara för komiskt ut :P

2008-12-09 @ 19:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0