vilken galen helg!

Det kommer bli en tung vecka bara för all sömnbrist jag haft under helgen. Hur många timmar har jag egentligen sovit sen torsdags? knappt 12 timmar.

Fredags var det tjejkväll hos Sarah med fruktsallad och en massa snack och mysiga Sunes Jul, sen var det styrelsemöte hela lördagen och så nattcup i inomhusfotboll. Jag satt och förde protokoll i ALLA matcher från kl. 21 på kvällen framemot ca kvart i sex på morgonen. Det var det värsta, ögonen var nästan i kors efteråt. Somnade direkkt när jag kom hem men vaknade ändå kl tio, vad i helvete?

Idag kommer jag nog gå runt och inte kunna göra något vettigt. Måste plugga det med, men vet inte om jag ens kommer att orka. Nåja, får se hur det blir!

Peace

Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha, du måste verkligen vara trött nu =)

2008-11-09 @ 12:18:04
URL: http://ultimatenos.blogg.se/
Postat av: Emilia

Haha, nej inte systemkameran. Då skulle jag fan dött =) Det är min gamla digitalkamera. Bra att användas vid fester =)

2008-11-09 @ 14:17:07
URL: http://ultimatenos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0