Vilken idrottslektion det var idag!

Det ironiska av allt var att Mathilde i början av lektionen undrade hur statistiken för antal skadade under idrottslektion per vecka det var i genomsnitt på Risbergska. I slutet av lektionen visade det sig att vi tillförde statistiken med 3 per dag. !) Mathilde blev träffad mellan benen av Gabriella när Gabriella skulle rulla under henne och hon skulle hoppa över. 2) Ivan blev träffad på huvudet mellan mina ben och det gjorde inte bara ont för honom utan även för mig. 3) Jag blev träffad i ryggen när jag skulle rulla under Mathilde och träffade istället hennes ben. Fyfan, det gjorde skitont och det värker fortfarande! Lär nog få blåmärke eller något. Och det värsta är att det träffades på precis det ställe där jag har min tatuering.

Nåja, det var nog den mest händelserika idrottslektion under hela mina två år på gymnasiet.

peace.

Kommentarer
Postat av: emilia

Haha, lustigt!! Men inget roligt för er som blev skadade

2008-11-10 @ 20:05:34
URL: http://ultimatenos.blogg.se/
Postat av: Emelia

Haha! Det var händelserikt idag. :P Hm, varför frågar man alltid helgens planer redan på måndagen? ;P Men det gör inget! Mormor och morfar ska komma på besök lördag till söndag. Så jag vet inte riktigt om jag ska gå ut på fredag. Får se om det händer något kul, då hänger jag med. :) Själv då? Dina föräldrar skulle visst komma på besök? Kram!

2008-11-10 @ 21:40:00
URL: http://melia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0