Älsklingen går i sömnen

Det har jag vetat om länge, att han brukar gå i sömnen. Men jag har aldrig sett det själv. Inte förrän inatt då han väckte mig helt plötsligt och pratade ryska, kändes det som iallafall. Han tecknade något som jag fullständigt inte fattade, bokstaverade något fantasi-ord, och han gjorde det slarvigare än han brukar, och han försökte säga något viktigt verkade det som iallafall och jag var bara, va? Förstod direkt att han drömde då, och han bara slutade prata, lade sitt huvud på min mage och i mörkret log jag bara. För fan, det var skrämmande men ändå lustigt. När jag sen berättade för Tobbe om att han väckte mig när han drömde och sa något konstigt i natt, frågade han om jag sov dåligt. Nej det gjorde jag faktiskt inte, somnade snabbt om. Han lär nog döda mig om han läser att jag skrev ett inlägg om att han går i sömnen. Men det är iallafall gulligt tycker jag. Skrattade ju när jag berättade för honom om den lilla händelsen, tyckte det hela var så komiskt egentligen.

Och apropå ingenting, så log Tobbe brett när jag sa till honom att en av killarna på praon som jobbat med honom förut sa till mig idag att jag skulle hälsa till honom och säga att han har en snygg tjej. :)

Yoda är värsta kåtbocken, han har varit lite konstig de senaste dagarna. Hoppas det går över, för han gör mig ganska galen när han är sådär. Funderar på kastrering, men det ska egentligen kunna lösas på ett annat sätt. Men samtidigt verkar han också vara lite slö och irriteras av ögat. Tror det är ögoninflammation igen, han hade det i somras och det gick över efter några dagar. Men förstår inte varför han fick det igen. Hoppas bara det blir bättre.

Peace out, folks.

PS. Tobbe, stryp mig bara inte för att jag skvallrade om din lilla dröm.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0