fan ta dig, tobbe.

seriöst.

Jag köpte en paket vindruvor för att jag var sugen på det och så en 200g mjölkchoklad. Vad hände? Jag fick knappt äta vindruvorna, och när jag frågade om jag kunde få lite så såg Tobbe snopen ut och visade paketet som var helt tom. Nu förstår jag hur mina föräldrar känner sig när jag alltid äter upp nästan alla vindruvor därhemma. Nu är det istället Tobbe som äter upp allt. Men förvisso spelade det egentligen ingen roll, jag fick istället ta chokladen även om vindruvorna är helt klart godare. Och jag fick ändå en skön massage av Tobbe så det var egentligen no big deal.

peace.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha, ni är för söta :) Jo, jag har egentligen praktik men jag fick ingen plats någonstans så jag åkte hem till Skåne och skippade allt. Skönt att ha tre veckors ledighet :)

2008-10-19 @ 20:23:56
URL: http://ultimatenos.blogg.se/
Postat av: Sarah

:) kul inlägg! Ja, jag blev också förvånad och jag var inte mycket för seriehjältar. Jag ser kanske mig som en Bamse? ;)

2008-10-20 @ 09:59:51
URL: http://q86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0