Läser jag och Tobbe varandras tankar?

Nej, jag tror inte på sånt där trams om tankeläsande och så. Men idag hände det en kul grej. Jag hade handlat mjölk och vindruvor (jag fick ju knappt äta nåt igår som ni vet) och lite diverse grejer. Så kom Tobbe hem och det visade sig att han hade även köpt mjölk och vindruvor. :) Och vindruvorna han köpte var tydligen till mig. :=)

Haha, jag har verkligen världens mest omtänksamma pojkvän. Ibland, i alla fall. Förutom det där igår. ;) Gjorde pannkakor idag och kom på att det faktiskt var en evighet sen jag åt det. Tobbe glupskade i sig pannkakorna och var rena barnet som även slickade rent tallriken efter lite glass. :) Ibland är han allt bra för lustig. Men som man brukar säga: har man fortfarande barnsinnet i behåll så lever man lite längre. Han gör iallafall livet och vardagen roligare och mer spännande.

Snart dags för Family Guy! Får glupska i mig lite vindruvor då. :)

peace.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Måste verkligen säga det igen - ni är bara för söta ;) Jag åt också pannkakor idag :) Väldigt gott!! Förresten, din blogg är så skön att läsa just nu. Positiva, glada och roliga inlägg :)

2008-10-20 @ 20:52:45
URL: http://ultimatenos.blogg.se/
Postat av: moaoa

naw vad sött! :D:D ni verkar trivas så bra tillsammans!! :D

2008-10-21 @ 20:02:51
URL: http://gardenfors.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan! Jag hoppas att allt är bra.



Bli gärna medlem på denna länken och sammla snabbt, enkelt ihop poäng där du sedan kan byta mot presentkort. Allt kan du göra gratis om du så vill, och hur bra skulle inte det vara? Jag har redan fått hem 3 presentkort, komigång du också och få hem dina presentkort snabbt! Lycka till.



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=42475

2008-10-23 @ 01:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0