Ljuva blommor från min älskling

Idag blev jag riktigt överraskad när Tobbe kom hem med blommor till mig. Han angav heller inget skäl till varför han köpte blommorna, men jag blev riktigt glad för det.

Helgen har varit riktigt toppen, trots det pissiga regnvädret på e4an i fredags och söndags när vi körde upp till Stockholm och tillbaka till Skånelandet. Jag fick även köra en liten bit av e4an både vägarna samt lite i Stockholmtrakten. Nicole, yngsta kusinen, döptes i lördags så det var därför vi åkte dit upp. Dopet var förresten jättefint och Nicole var verkligen en riktig söt liten flickbaby som inte fattade vad allt ståhej handlade om. Riktigt sött! Kul med att ha släkten samlad också. Det blev mina tre äldsta kusiner som blev gudföräldrar till deras lillasyster. Det tyckte jag var en riktigt bra idé, för det är en stor ålderskillnad mellan Nicole och hennes tre äldre syskon. Det var även skoj att få träffa blandrasen Apollo som var den klumpigaste, största hundvalpen jag sett (en blandras av schäfer, labrador, afghan, rottweiler och amstaff, men det är mest schäfer, afghan och rottweiler som framhävs, sen påminner tassarna om en amstaff, kroppen är helt klart en afghan men pälsen är mest en schäfer/rottweiler, ansiktet är schäfer men smal som en afghan).

Nu har man höstlov, veckan skall tillbringas med att plugga tyvärr. Jag har tre redovisningar nästa vecka sen borde jag nog göra lite matte också. Imorgon ska jag jobba i Höllviken som avlösare med en pojke som jag brukar jobba med ibland. Dock var sista gången jag gjorde det i somras, så det var ett litet tag sen.

Jag borde förresten börja handla julklappar snart om jag ens ska ha råd att köpa alla julklappar till släkten.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Så söt Tobbe är =)



Du är utmanad =)

2008-10-30 @ 15:16:13
URL: http://ultimatenos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0