An amazing birthday party

Måste bara skriva och tacka alla som kom till min födelsedagsfest igår! Jag blev verkligen, verkligen glad över bungeejumpingpresenten jag fick av alla och så biopresentkortet av Ivan och Moa. Ni anar inte hur förvånade jag blev över bungeejumpingpresenten, kunde inte riktigt fatta att jag faktiskt fick en såååå fantastisk present från er. Jag ska definitivt göra det, det har ju varit nåt jag velat göra lääänge, och nu blir det verkligen av! Jag har lovat några att det hela måste filmas och att ni får följa med och titta på.

Det har verkligen varit en riktigt bra födelsedag trots att jag inte fyller år förrän imorgon. Bungeejumpingpresenten, det är en present som är svårt att slå, och så har man fått en väldigt fin guldhalsband med ett hjärta av Tobbe.

Och festen var väldigt lyckat! Tack alla som kom och att ni gjorde festen extra roligt och oförglömligt!

Peace out, folks.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jättekul att du blev glad :)

2008-09-20 @ 16:50:01
URL: http://ultimatenos.blogg.se/
Postat av: Emilia

Det var roligt på Klaras, många döva och det var roligt att träffa de. Alla var typ samlade och man slapp leta efter varandra hela tiden.



Grattis på födelsedagen - nästa år blir du tjugo :D Tänk dig, nästa år är du ingen tonåring längre ;)

2008-09-21 @ 14:13:55
URL: http://ultimatenos.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad roligt att du tycker att festen blev lyckad :D

2008-09-21 @ 17:13:48
URL: http://joluze.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad kul att du gillade presenten! Måste säga - all kredd till Emelia och Sarah, det var de som ordnade det hela, vi andra bidrog bara med pengar ;-)



Förresten, JÄVLAR, vad avundsjuk jag kommer att vara när du får hoppa!! Jag ska prompt tvinga mina föräldrar att köpa det till mig i födelsedagspresent så vi kanske kan hoppa tillsammans? ;D



Kram

2008-09-22 @ 00:10:56
URL: http://bblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0