Boksuget är tillbaka!

Jippi, nu är jag i en bokslukarperiod igen. Ro hit med lite boktips, tack! Det kan vara vadsomhelst- bara det är bra böcker, lagom gripande. Biografiska, verklighetsbaserade, skrämmande, bisarra, thrillers, fantasy eller helt enkelt någon form av skönlitteratur. Behöver lite inspiration bara, så lite boktips hade varit bra.

Här ska det verkligen läsas! Nu håller man dock på med en bok för engelskan i skolan så det dröjer nog ett par veckor innan jag börjar läsa något bara för min egen nöjes skull.

Förresten, jag är verkligen tacksam jag är född under 1980-talet. Kanske helt klart det bästa decenniet. Fråga mig inte varför jag kom på det nu.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Mina boktips: Vilken bok som helst av Harlan Coben och Lesley Pearse. Har du läst Stieg Larssons tre böcker?

2008-09-17 @ 10:09:55
URL: http://ultimatenos.blogg.se/
Postat av: Signe från DK

mina boktips: Camilla Läckberg-böcker! Eller Liza Marklund-böcker. Eller Stieg Larsson-böcker! Om du inte har läst dom förstås.

2008-09-17 @ 19:58:49
Postat av: Sarah

Emilia! Petra och jag har faktiskt diskuterat om Cobens böcker nyligen då har vi läst några av dem. ;) Ja, Petra... det är bara att låna mina böcker!

2008-09-18 @ 08:08:03
URL: http://q86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0