Jag blir bara rörd.

När jag läser denna blogg slås jag bara av tanken på hur livet kan vara... fragilt. Jag beundrar verkligen kvinnan som skriver bloggen. Hon är stark, stabil och någon man verkligen beundrar- ändå har hon förlorat så mycket. Två änglabarn, båda som dog vid födelsen, och en tredje som blev två friska enäggstvillingar. Hon har gått igenom så mycket trots att hon bara är 22 år gammal. Till slut fick hon ändå sin glädje med tvillingarna. Det är helt otroligt. Att man kan överleva något sånt och sen hitta sin lycka igen. Den tjejen är verkligen modig.

Vilken/vilka är din favoritblogg/bloggar?

peace out, folks.




Kommentarer
Postat av: Ida

Ellerhur, hon är så sanslöst stark. Att ens vilja ha fler barn efter det hon genomgått?...

2008-09-15 @ 17:59:38
URL: http://bblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0