Personlighetstestet

Resultatet av personlighetstestet på http://se.41q.com/  ser ni här nedan.

Din personlighetstyp:

Tystlåtna, allvarliga, känsliga och vänliga. Konflikträdda. Undviker situtationer som kan leda till motsättningar. Lojala och trofasta. Extremt välutvecklade sinnen. Estetiskt lagda. Uppskattar konst och skönhet. Ointresserade av ledarskap och makt. Flexibla och mottagliga för andras argument. Tenderar att besitta originalitet och kreativitet. Lever för stunden.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Artister, musiker, kompositörer, designers, förskole- och dagispersonal, socialarbetare, personalvetare, lärare, veterinärer, skogvaktare, naturforskare, ekonomibiträden, snickare, kuratorer, sekreterare, tandtekniker, serveringspersonal, kockar, sjuksköterskor, mekaniker, fysiologer.

 

Herregud! Det stämmer ju inte alls in på mig. Det lustiga är att jag gjorde testet för andra gången och det blev helt annorlunda än det första testet, då lite stämde ändå in på mig. Dock kan jag tänka mig att jobba med ekonomi, stod som ekonomibiträden som en karriär som kanske skulle kunna passa mig. Kock? Hmm, Tobbie tycker ju ändå om min matlagning ;). Mekaniker, aldrig i livet! Fan, fysiolog, du skämtar väl? Rena djävulska skämtet.

Nej, men jag tror inte på såna där personlighetstester om man inte har ren tur som får beskrivningar som stämmer fullt in på sig själv- som det blev för Sarah. 

Nåja, men vad tycker ni som känner mig? Är jag estestiskt lagd? (Not. Herregud, jag kan inte ens rita ett träd eller ett ansikte, om inte det är nåt från serietidningar eller manga). Lojal och trofast? (antagligen) Uppskattar konst och skönhet? Hmm, det var en svår en- jag gillar konst, men det är inte något jag känner passionerat för. Ointresserad av ledarskap och makt (yeah, hatar att vara i centrum och ha allas ögon på mig). Lever för stunden- tja, man kan säga att jag har ena foten på jorden och den andra flygande i luften, drömmandes bort. Nåja, några personlighetstyper stämmer kanske.

Peace out, you beautiful folks.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jättebra :) Ja, jag kommer nog att dricka - så att man blir lagom berusad :) Personlighettestet stämmer inte så himla mycket på dig. Jag ser dig inte som en tystlåten typ. Jag ser dig som en pratglad, positiv människa som tycker om naturen, miljön och är lite galen på ett bra sätt :)

2008-09-17 @ 21:15:03
URL: http://ultimatenos.blogg.se/
Postat av: Ida

Petra, det där stämmer INTE in på dig =D

2008-09-18 @ 00:48:32
URL: http://bblue.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag vet.. det är så sjukt att testet stämde in på mig rätt bra. Haha, naturforskare, ja det skulle inte skada. Det är alltid skönt att vara ute i naturen! ;)

2008-09-18 @ 08:09:10
URL: http://q86.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ointresserad av ledarskap och makt (yeah, hatar att vara i centrum och ha allas ögon på mig) Är du säker på det?

2008-09-18 @ 22:14:12
Postat av: Anonym

Ointresserad av ledarskap och makt (yeah, hatar att vara i centrum och ha allas ögon på mig) Är du säker på det?

2008-09-19 @ 20:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0