P.S. I love you


Jag tycker fortfarande The Notebook är den överlägset bästa kärleksfilmen. Men åh gud, P.S. I love you är verkligen en skön film. Man bara skrattade eller grät hela filmen igenom. Det fanns inte en enda ögonblick då man inte gjorde något av det- man antingen skrattade eller grät hela tiden helt enkelt.



Jag kom bara under filmen att säga till Ida att jag vill döpa min son till Gerry. Herregud, usch! Hellre Noah. Men favoritnamn på sonnamn är iallafall egentligen Maximillian. Men Gerry ligger iallafall på min lista över de bästa romantiska killarna. Noah nummer ett (The Notebook, alltså Ryan Gosling), Gerry (Gerard Butler i PS I love you), Tristan (Brad Pitt i Höstlegender), Jack Dawson (Leonardo DiCaprio i Titanic)... Några jag glömt? Landon i A walk to remember.

Det finns säkert fler. Men. Notebook är som sagt den överlägset bästa kärleksfilmen hittills. PS I love you ligger iallafall inte så långt ifrån. Underbar film som jag gärna vill se om och om igen.

Tack för igår kväll, Sarah och Ida! Mysmiddag, lite kladdkaka, lite gott, en massa skön snack, en massa skratt och en massa gråt- och så lite wii bowling.

Peace out, folks.


Kommentarer
Postat av: Sarah

2008-09-15 @ 08:23:36
URL: http://q
Postat av: Sarah

Opps jag hade visst lite bråttom när jag postade förra inlägget. Haha, tack själv och det var nice att vara med er. Jag bara öhhade när Ida sade till mig att du ville döpa ditt barn till Gerry. Haha men å andra sidan är Gerry i filmen en härlig man med humor och romantik! AAAAAA!

2008-09-15 @ 08:24:46
URL: http://q86.blogg.se/
Postat av: Ida

Noah röstar jag också på =D

2008-09-15 @ 17:57:44
URL: http://bblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0