Tjoho.

Mina närmaste verkar iallafall vara överens om att personlighetstestet verkligen inte stämmer in på mig. Men om det var ni som var ett gäng psykologer som skulle bedöma mig, hur skulle ni då beskriva mig som person?

Och du som kommenterade anonymt om att om jag verkligen var säker på att jag var helt ointresserad av ledarskap och makt, du kanske inte känner mig så väl?

Nu är det äntligen fredag! Det har verkligen varit en bra vecka, skolan har flutit på great, man har hunnit med att göra lite vettiga saker och så har pluggandet äntligen lossnat. Nu gäller det bara att avsluta engelska boken i tid lagom till deadlinen nästa torsdag. Jodå, jag ska nog klara det. Har 250 sidor kvar. :/

Nu ska jag se till så att maten inte bränns vid! Och njuter av att ha min Tobbie här.

Peace out, folks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0